El parc de Sa Riera acull aquest diumenge la diada infantil 'Sant Sebastià Petit' amb jocs, circ i contacontes

Plnol de la diada Sant Sebasti Petit
AYUNTAMIENTO DE PALMA
Europa Press Islas Baleares
Publicado: sábado, 12 enero 2019 14:47

   PALMA DE MALLORCA, 12 Ene. (EUROPA PRESS) -

   El parc de Sa Riera acull aquest diumenge 'Sant Sebasti Petit', una diada que inclou més de 20 activitats infantils, com les actuacions de 'Trencaclosques', 'La fada despistada', Banton Circus o cuentacuento, que tindran lloc des de les 10.30 hores fins a les 14.30 hores.

   En un comunicat, l'Ajuntament de Palma ha explicat que també hi haur jocs XXL de construcció i punteria, un racó infantil, futbol bimbolla, un rocdrom, un parc infantil de trnsit a crrec de la Policia Local de Palma, tallers de manualitats, taller de pintar cares o jocs infantils, entre d'altres activitats.

   La diada 'Sant Sebasti Petit' coincideix aquest any amb la Diada de Ball de Bot que se celebrar al mateix parc de Sa Riera, motiu pel qual també s'installaran torradores.

Contenido patrocinado