Isaac Buj - Europa Press - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 20 May. (EUROPA PRESS) -
El secretari general del PSOE i president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, visitar aquest dijous Palma a la recta final de la campanya per a les eleccions d'aquest diumenge 26 de maig.
En l'última setmana de campanya, a més de l'acte de Palma, Sánchez visitar Andalusia, Catalunya, Castella i Lleó i Madrid.
Així, aquest dimecres, a les 12.00 hores a Crdova, Sánchez intervindr en un acte de campanya al costat de la secretria general del PSOE d'Andalusia, Susana Díaz, entre altres autoritats del partit. Aquest mateix dia, a les 19.00 hores, Sánchez visitar Sevilla.
El dijous, després de visitar la capital de Balears a les 13.00 hores, Sánchez visitar Barcelona damunt les 19.00 hores. El divendres estar a Valladolid, en un acte a les 17.00 hores i a les 19.30 hores, intervindr en un acte que se celebrar a Madrid.