Pimeco presenta la campanya 'Viu mallorquinament' per dinamitzar les compres en el petit comerç

Pimeco presenta la campanya 'Viu mallorquinament' per dinamitzar les compres en
PIMECO
Publicado 8/4/2019 16:08:12CET

   PALMA DE MALLORCA, 8 Abr. (EUROPA PRESS) -

   L'Associació del Petit i Mitjà Comerç de Mallorca (Pimeco) ha presentat aquest dilluns la campanya 'Viu mallorquinament' amb l'objectiu de "dinamitzar les compres en el petit comerç" a l'Illa.

   Segons ha informat Pimeco en un comunicat, es pretén implicar als Ajuntaments de l'illa que es vulguin adherir.

   Aquest any, el producte que protagonitzarà la campanya serà una tovallola d'estiu dissenyada per Melicotó, que il·lustra objectes típics i característics de Mallorca.

   De moment, s'han adherit a la campanya una vintena de municipis com Andratx, Palma, Alcúdia, Pollença, Muro, Esporles, Lloseta o Son Servera, entre d'altres.

   Així mateix, hi ha 1.700 tovalloles i es preveu que la campanya arrenqui dia 15 de maig i acabi a mitjans d'octubre. Els consumidors que vulguin aconseguir una d'aquestes tovalloles han d'omplir una cartilla amb sis segells de compres en sis petits comerços d'un mateix municipi. Els ajuntaments validaran aquestes compres i a canvi lliuraran la tovallola.

Contador

Para leer más