PALMA DE MALLORCA, 21 Dic. (EUROPA PRESS) -
La diputada del PP Mabel Cabrer ha acusat el conseller d'Habitatge i Obres Públiques, Jaume Carbonero, de "manipular" l'auditoria practicada aquest any sobre les autovies d'Eivissa -construïdes en la passada legislatura del PP- i en les que es van detectar suposadament diverses irregularitats.
Durant el ple del Parlament, Cabrer ha subratllat que l'esborrany de l'auditoria conté "anotacions a mà del que s'havia de canviar que els perjudicava (al Govern) i la versió definitiva que canvia radicalment".
Cabrer ha recordat que el mes de juliol passat Carbonero va presentar l'auditoria sobre les autovies d'Eivissa i va dir que l'anava a enviar a l'Advocacia de la comunitat perquè aquesta estudiés si havia alguna irregularitat penal.
L'informe de l'Advocacia s'ha conclòs fa un mes i està signat per dos advocats que, segons Cabrer, "no només diuen que ni de lluny s'ha comès cap tipus d'infracció penal, sinó que a més diuen que l'auditoria té molts errors de bony".
"El conseller d'Obres Públiques està ocultant des de fa més d'un mes aquest informe i fa més d'una setmana va comparéixer davant de la Comissió d'Ordenació Territorial d'aquest Parlament i quan el PP li va treure aquest informe va admetre que coneixia de la seva existència i del seu contingut", ha assegurat Cabrer, qui ha recordat que la portaveu del Govern, Joana Barceló, va negar la setmana passada l'existència d'aquest informe.
Alhora, la parlamentària ha assenyalat que Carbonero ha dit a la comissió que pensava encarregar "contrainformes contra la seva pròpia Advocacia".