MADRID 4 Dic. (EUROPA PRESS) -
El Cos Nacional de Policia i la Guàrdia Civil va procedir a la confiscació durant l'any 2007 de 28.410 unitats estimulants i substàncies al·lucinògenes a Eivissa, de les quals 82,3% van ser identificades com MDMA, anomenat popularment 'èxtasis'.
Així ho va detallar el ministeri de l'Interior en una resposta parlamentària a la qual ha tingut accés Europa Press, i en què s'estipula també que la Guardia Civil va intervenir la majoria de les unitats, concretament el 88,4% (25.117 unitats).
Concretament, les substàncies requisades pels Cossos de Seguretat de l'Estat ascendeixen a 23.396 unitats d'èxtasis, i 4.859 pastilles, entre estimulants i psicòtrops.
A més, s'ha procedit a confiscar durant l'any passat un total de 120 unitats d'amfetamina, mentre que en el referent al LSD s'han intervingut 35 unitats.
També s'aporta informació sobre localitzades per la Policia Nacional i la Guàrdia Civil sobre substàncies sedants o tranquil·litzants, confiscant el 2007 un total de 16 unitats de ketamina i 336 barbitúrics o altres substàncies psicòtropes.
Així ho va detallar el ministeri de l'Interior a la pregunta formulada pel diputat del PP per les Balears, Enrique Fajarnés, qui va sol·licitar informació a l'executiu sobre les quantitats intervingudes a l'illa durant l'any passat.