PALMA DE MALLORCA, 15 Abr. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha sollicitat al Servei de Salut la programació de cursos de formació de reanimació cardiopulmonar (RCP) amb la finalitat de facilitar recursos de primers auxilis als agents.
Segons ha informat la Conselleria de Salut en un comunicat, la consellera Patricia Gómez, i el director general del Servei de Salut, Juli Fuster, s'han reunit aquest dilluns amb el cap superior de la Policia Nacional, Gonzalo Espino; el comissari provincial de Balears, José Antonio Pobla, i el cap de secció de Seguretat Ciutadana, Gustavo Cervedo.
Durant la reunió, s'han tractat qüestions relacionades amb l'assistncia sanitria penitenciria i les agressions als professionals sanitaris, amb la finalitat de millorar la coordinació entre ambdues institucions.