PALMA DE MALLORCA, 20 Maig (EUROPA PRESS) -
El candidat del PP a la presidència del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, ha promès aquest dilluns que si governa, donarà més fons als ajuntaments perquè puguin millorar els seus serveis, com a camins rurals, proveïment d'aigües i plans contra les barreres arquitectòniques.
Així s'ha expressat el candidat a un acte a Sineu en el qual s'ha compromès a crear un pla per a proveïment d'aigües fecals i tractament de les residuals.
"No volem una gota d'aigua vessada sense depurar ni als torrents ni al mar. Mallorca ha de disposar d'aigua potable suficient i de qualitat", ha incidit.
Llorenç Galmés ha promès un 30 per cent més de fons per al Pla d'Obres i Serveis (POS) dels municipis, que es traduirà "en millors i nous serveis". El 'popular' ha incidit també en què amb el Pla de millora dels camins rurals municipals "es garantirà el seu manteniment i la seguretat en els mateixos".
A més, el candidat del PP a la presidència del Consell de Mallorca ha destacat que amb aquest increment d'ajudes als pobles també es podran impulsar plans contra les barreres arquitectòniques "perquè tots els edificis i instal·lacions municipals s'adaptin a les necessitats de persones amb mobilitat reduïda".