Una bombeta encesa - EUROPA PRESS - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 8 Jul. (EUROPA PRESS) -
Endesa ja ha restablit el subministrament elctric a la zona centro de Palma afectada per una avaria aquest migdia.
Segons han informat fonts d'Endesa a Europa Press, l'avaria ha estat localitzada en un cable subterrani proper al carrer Constitució.
El tall s'ha produt als 14.00 hores i ha durat aproximadament una hora. S'ha restablit el subministrament per prcticament tots els clients, excepte a una estació transformadora propera al Parlament que proveeix a uns 200 clients i que tornar a estar activa en breu.
L'avaria ha deixat sense electricitat a 1.700 clients d'Endesa al centre de Palma. Ha afectat a les zones situades entre el carrer Constitució i la plaa Rei Joan Carles I del centre de la ciutat.