Successos.- Un jove resulta ferit greu en la col·lisió del seu turisme contra un guarda-rail a Portocolom (Mallorca)

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 6 noviembre 2009 14:13

PALMA DE MALLORCA 6 Nov. (EUROPA PRESS) -

Un jove ha resultat ferit de gravetat durant la matinada passada en la col·lisió del turisme que conduïa contra un guarda-rail a la carretera que uneix les localitats mallorquines de Felanitx i Portocolom (Mallorca), sense que es veiessin altres vehicles implicats a l'accident.

Segons han informat fonts del Servei d'Emergències de les Illes Balears (SEIB 112) i del d'ambulàncies 061, el xoc va tenir lloc a les 01.13 hores d'avui quan el vehicle circulava per Portocolom a l'altura de l'encreuament de s'Horta, i només ha resultat ferit el conductor del mateix, que compte 21 anys.

Al lloc s'hi han desplaçat dues ambulàncies, una d'elles una UCI Mòbil, que va traslladar a l'accidentat a l'Hospital de Son Dureta (Palma), on va quedar ingressat amb pronòstic greu.

Contenido patrocinado