MENORCA 25 Nov. (EUROPA PRESS) -
Dos homes han trobat en una maleta els ossos d'una persona en un torrent pròxim a Binidalí, a la capital de Menorca, Maó, que, segons ha informat el delegat insular del Govern, Javier Tejero, podria portar morta entre dos i quatre anys.
La Guàrdia Civil ha confirmat que les restes trobades pertanyen a un ésser humà i la investigació la portarà a terme el Grup d'Homicidis de la Policia Nacional, en coordinació amb la Comissaria de Maó i la Comissaria General de Madrid.
Així, fonts de la Policia Nacional han informat a Europa Press que, ara mateix, la maleta està precintada a l'espera que aquesta tarda es realitzi l'autòpsia a Palma. Alhora, ha revelat que a l'interior de la maleta no només havia ossos, sinó que també havia una altra sèrie d'efectes personals, que també seran analitzats.
La policia no descarta cap hipòtesi i ha assenyalat que no té constància de cap denuncia respecte a la desaparició d'alguna persona a Menorca.