Un total de 96 agents de policia interins de Palma passen a ser policies en prctiques per estabilitzar la seva situació

Realitzaran un període de 6 mesos de prctiques per convertir-se en funcionaris de carrera

Un total de 96 agents de policia interins de Palma passen a ser policies en prctiques per estabilitzar la seva situació
AYUNTAMIENTO DE PALMA
Europa Press Islas Baleares
Publicado: jueves, 16 mayo 2019 17:51

PALMA DE MALLORCA, 16 May. (EUROPA PRESS) -

Un total de 96 agents de la Policia Local de Palma s'han convertit aquest dijous en policies en prctiques, una situació en la qual estaran per un període de sis mesos per després convertir-se en funcionaris de carrera.

Segons ha informat l'rea del Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palma, els agents portaven anys en una situació d'interinatge al cos i han aconseguit superar el procés selectiu.

Dels 96 agents, 85 ja estaven destinats a les unitats de la Policia Local de Palma, els 11 restants que realitzaven el seu treball en altres cossos de policia local s'incorporaran avui a la plantilla.

Els 96 interins han superat el procés selectiu convocat el 2017. Una vegada superades el procés de prctiques els agents tindran la plaa de policia local en propietat.

Al 2017 l'Ajuntament de Palma va convocar una oferta de treball de 96 policies per estabilitzar la plantilla de Policia Local. Aquest procés ha estat realitzat per la Conselleria d'Interior mitjanant un procés de regulació d'interins.

L'alcalde de Palma, Antoni Noguera, la regidora de Seguretat Ciutadana, Angelica Pastor, i el major adjunt a la prefectura, José Antonio Bravo, han estat aquest dijous presents en un acte celebrat a l'ajuntament de Palma, on els agents han recollit un diploma que els reconeix la seva situació com a funcionaris en prctiques.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado