La vaga en el transport discrecional se salda amb quatre detinguts i més de 40 autocars amb danys

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 12 agosto 2011 15:14

PALMA DE MALLORCA, 12 Ago. (EUROPA PRESS) -

La vaga en el sector del transport discrecional que ha començat aquest divendres a les 00.00 hores s'ha saldat ja amb la detenció de quatre persones, dos a Mallorca i dos a Eivissa, i amb entre 40 i 45 autocars turístics amb danys -com les llunes trencades o les rodes punxades-.

Així han informat a Europa Press fonts de la Federació Empresarial Balear de Transports (FEBT), que han detallat que les dues persones detingudes a Mallorca es trobaven en la rotonda del Coll d'en Rebassa amb pedres i un altre tipus d'objectes contundents.

Segons han indicat, hi ha piquets que actuen aleatòriament en diferents zones turístiques de Mallorca, especialment en alguns punts com Alcúdia, Felanitx, Son Servera i Cala Millor.

Tot i això, en els aeroports i ports de les Balears, a excepció de a l'illa d'Eivissa, la jornada s'està vivint amb normalitat, "malgrat l'intent de boicot per part de piquets que actuen al marge de la legalitat i sense respectar els serveis mínims ni el dret constitucional a no fer vaga", assenyala la FEBT en un comunicat.

Precisament la Federació va a mantenir una reunió amb el delegat del Govern, Ramon Socías, a partir de les 10.30 hores i, després a les 12.00 hores, oferirà una roda de premsa a la seu de la FEBT per informar sobre els aldarulls que s'estan produint.

Contenido patrocinado