EIVISSA, 3 Mar. (EUROPA PRESS)
El tinent d'alcalde de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Eivissa, Vicente Ferrer, va presentar avui la campanya comercial organitzada per al Dia del Pare al costat de representis de la Pimeef i del Consell d'Eivissa, i que té com a premi el sorteig d'un viatge sorpresa.
Segons va anunciar Ferrer en roda de premsa, es tracta d'una campanya que té com a objectiu "la fidelització dels clients amb el petit comerç".
En aquesta ocasió, els comerciants "sortejaran un viatge sorpresa en un hotel de 5 estrelles per a dues persones", i, alhora, Ferrer ha informat que tots els clients que comprin en els petits comerços d'Eivissa mentre duri la campanya, "rebran un bitllet que els permetrà entrar en el sorteig".
Com a novetat, aquest any el viatge no està tancat i les opcions van des d'un viatge a les Illes Canàries a un creuer per la Ribera Maia, "depenent del nombre de bitllets que es donin el viatge serà més lluny", ha matisat Vicente Ferrer.
De moment, s'han editat 100.000 bitllets que es repartiran entre els clients dels més de 100 comerços que participen en aquesta campanya.
Al costat d'això, el tinent d'alcalde va presentar el nou logo que identificarà al petit comerç i que acompanyarà les campanyes comercials que es realitzaran al municipi. "Es tracta d'un logo consensuat amb les associacions de comerciants de la ciutat i que reflecteix un cabàs eivissenc que somriu al client", ha conclòs Ferrer.