Dia amplia el seu servei de compra en línia i s'alia amb Glovo per repartir comandes des de 500 botigues

Dos treballadors de Glovo amb bicicleta per un carrer de Barcelona, prcticament buida durant el primer dia laborable de la segona setmana des que es va decretar l'estat d'alarma, a Barcelona/Catalunya (Espanya) a 23 de mar de 2020.
David Zorrakino - Europa Press
Publicado: lunes, 30 marzo 2020 12:37

La companyia refora en 1.000 persones la seva plantilla per atendre l'elevada demanda

MADRID, 30 Mar. (EUROPA PRESS) -

Grup Dia ha ampliat el seu servei de compra en línia per donar resposta a l'alta demanda generada per la crisi del coronavirus i s'ha aliat amb Glovo per repartir comandes a domicili des d'una xarxa de 500 botigues de la cadena de supermercats repartides a tota la geografia.

Dia ha convertit huit botigues --cinc a Madrid, una a Sevilla, una a Cadiz i una a Málaga-- per a ús exclusiu de la preparació de les comandes virtuals. Aquests establiments s'uneixen a les altres tres que la companyia tenia: una a Madrid i dues a Barcelona.

Així mateix, la companyia ha reforat en 1.000 persones la seua plantilla per poder atendre l'elevada demanda, especialment de perfils de preparadors de comandes, més coneguts com 'pickers' i personal de repartiment a domicili. A nivell tecnolgic, la firma ha implementat millores tcniques a la web dia.es amb la finalitat d'assegurar el rendiment.

"Aquest refor ha sigut possible grcies a l'extensa xarxa de botigues de proximitat de Dia, a la seua xarxa logística, comercial, tecnolgica i de recursos humans, i al treball en conjunt de moltes rees, que han perms engegar aquest projecte en només uns dies", han ressaltat des de la cadena de supermercats.

ACORD AMB GLOVO

Així mateix, Dia i Glovo han arribat a un acord de collaboració per repartir comandes a domicili des d'una xarxa de 500 botigues de la cadena de supermercats repartides a tota la geografia.

Amb aquest acord, el grup de distribució arriba amb el seu servei digital a 494 poblacions, la qual cosa suposa ampliar el radi d'abast a 54 poblacions noves, que representen 2,5 milions de persones.

Així, Dia i Glovo, segons ressalta la cadena de supermercats, "uneixen les seues forces per oferir una mplia gamma de productes a domicili de forma rpida". Els consumidors poden accedir al servei a través de la web dia.es o de la prpia aplicació de Glovo.

Ambdues companyies han reforat les mesures d'higiene utilitzant guants i mascaretes en la preparació i entrega de les comandes. D'aquesta forma, el repartidor deixa la compra en la porta del client a una distncia de seguretat de dos metres i s'encarrega de signar la comanda en el seu nom, eliminant qualsevol contacte físic. Aquesta aliana s'uneix a la qual Dia ja tenia anteriorment amb Amazon Prevalgui Now.

"Estem adaptant-nos en un temps rcord per donar resposta a la creixent demanda de compra online dels clients. Cercant totes les opcions que estan a les nostres mans per fer-ho possible i seguir incrementant la nostra capacitat per donar servei i arribar a tots", ha subratllat el conseller delegat de Dia Espanya, Ricardo Álvarez.

"En moments tan delicats, en Glovo estem molt agrats de comptar amb un grup com Dia per ampliar la nostra oferta de productes de supermercat. El nostre objectiu és fer que la compra sigui alguna cosa molt més rpid, fcil i efectiu per als nostres usuaris. L'aliana amb Dia ens permetr aconseguir aquest objectiu, ampliar aquest vertical i ajudar-nos a seguir proveint a la població dels productes més necessaris", ha ressaltat, per la seua banda, Sacha Michaud, cofundador de Glovo.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià