La Generalitat comença la campanya 'El cor de la teua ciutat' per a impulsar el comerç de proximitat

Actualizado: viernes, 28 noviembre 2014 10:18

VALÈNCIA, 28 Nov. (EUROPA PRESS) -

La Generalitat posarà en marxa a partir d'este divendres, i fins a mitjan desembre, la campanya 'El cor de la teua ciutat' per a promocionar el consum en el xicotet i mitjà comerç, que oferixen tracte personalitzat, qualitat i plenes garanties.

Així ho ha indicat el conseller d'Economia, Indústria, Turisme i Ocpació, Máximo Buch, després de participar a la presentació de la sisena edició de la Shopening Night i que es celebrarà dijous que ve 4 de desembre a València.

Promoguda amb la col·laboració del propi sector a la Comunitat Valenciana, la campanya té un pressupost de 350.000 euros i es desenvoluparà fins a mitjans del mes de desembre a través de premsa escrita, ràdio i mitjans en línia.

Esta campanya respon, segons Buch, a la voluntat de "treballar conjuntament amb el sector del comerç per impulsar la consolidació d'un model en el qual el centre de les nostres ciutats i pobles es convertisquen a l'escenari més atractiu possible per a les compres i el consum, destacant per la seua varietat, diversitat, qualitat i proximitat".

Així, ha destacat que este esforç "està contribuint a la revitalització del sector, el que ens fan veure el futur amb més optimisme". Buch ha fet especial èmfasi en la importància d'este sector per a l'economia de la Comunitat "ja que representa l'11,3% del nostre PIB i aporta el 12% de la feina de la Comunitat Valenciana".

"Una millor situació econòmica --ha continuat-- que ens fa tenir bones expectatives per a la pròxima campanya nadalenca i els pronòstics del comerç auguren un augment de vendes i un augment de la feina".

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià