Publicado 27/09/2021 14:12CET

El Mercat Central llança una campanya que sintetitza els seus principals valors sota l'eslògan 'El km 0 del sabor'

Campanya del Mercat Central
MERCADO CENTRAL

   VALÈNCIA, 27 set. (EUROPA PRESS) -

   El Mercat Central de València ha llançat una campanya, sota l'eslògan 'el km 0 del sabor', que sintetitza els seus principals valors distintius en situar el mercat com a "referent" del sabor tant en un sentit literal --per la seua ubicació en el centre de la ciutat, a partir del que s'estableix la numeració dels seus districtes i les seues direccions postals ressaltant el seu compromís amb el medi ambient en la seua aposta pels productes de proximitat, sostenibles, que conserven tota la seua frescor i constitueixen la base d'una alimentació saludable i reflecteixen la seua oferta de qualitat--.

   Es tracta d'una àmplia campanya que s'ha començat a difondre en els principals accessos a la ciutat i xarxes socials i que incideix en les característiques que defineixen l'essència del Mercat Central, mostrant a clients habituals que conviden a assaborir i gaudir plenament els seus productes, igual que ells mateixos ho fan.

   El Mercat Central de València s'ha convertit en un referent de la venda d'una extensa gamma de productes frescos, que es poden trobar en els seus llocs, després d'haver realitzat un recorregut mínim, en el mateix dia, des del seu punt d'origen: des de l'horta, la granja o el mar, ha informat l'entitat en un comunicat.

   En l'actualitat, alberga 259 llocs --la majoria d'ells, d'alimentació-, que ofereixen prop de 20.000 productes, que inclouen fruita, verdura, pollastre, carn, peix i fruita seca, així com menjades per a portar elaborades amb ells, vins i aliments gourmet.

Contador
colaboracio