Canteli acusa a Marlaska de "dexar tiraos" a los dos guardias civiles finaos en Barbate

Concentración en recuerdo a los dos guardias civiles que fallecieron en Barbate tras ser arrollados
EUROPA PRESS
Publicado: lunes, 12 febrero 2024 17:34

UVIÉU, 12 Feb. (EUROPA PRESS) -

L'alcalde d'Uviéu, Alfredo Canteli, pidió esti llunes más medios pa les Fuercies y Cuerpos de Seguridá del Estáu y en concreto pa la llucha contra'l narcotráficu y acusó al ministru d'Interior, Fernando Grande Marlaska de "dexar tiraos" a los dos guardias civiles finaos en Barbate (Cádiz) arollaos por una llancha de narcotraficantes.

Canteli presidió la concentración y el minutu de silenciu celebráu frente al Conceyu y convocáu pola Federación Española de Conceyos y Provincies como muestra d'apoyu y solidaridá coles families de los guardias civiles finaos.

"Son momentos bien murnios, qu'acabaren cola vida de dos persones que taben trabayando honradamente porque nun se-yos defendió debidamente. Taben en dificultaes, nun teníen lo que teníen que tener pa tar ehí defendiéndose. Por eso faigo una llamada al Gobiernu de la Nación, al Ministru, que los dexó ehí tiraos, materialmente tiraos, ensin poder defendese", dixo Canteli en declaraciones a los medios.

El rexidor uvieín quixo tener una alcordanza pa toles families y pa tol cuerpu de la Guardia Civil. "Que viva la Guardia Civil siempre, pero que viva y que sía protexida como se merez, que nesti casu nun lo foron", dixo Canteli.

A la concentración foi la totalidá de la corporación d'Uviéu amás de los principales mandos de la Guardia Civil y la Policía Nacional col coronel Francisco Javier Puerta Muñoz y el Xefe Superior, Luis Carlos Espino a la cabeza.

Contador
Asturianu ofrecido por