Coxersa prescinde de 25 trabayadores subrogaos de Vareser que contrataron de forma "esceicional"

Instalaciones de Cogersa (Gijón)
EUROPA PRESS
Publicado: martes, 2 abril 2024 18:31

UVIÉU, 2 Abr. (EUROPA PRESS) -

La empresa pública Coxersa, encargada de la xestión de borrafes n'Asturies, despidió a 25 trabayadores procedentes de Vareser poco depués de subrogalos procedentes de la compañía Vareser. La xerente de Coxersa, Pazo Orviz, dixo que se trata de personal contratao de forma "esceicional y temporal".

Los otros 79 trabayadores que s'encargaben en Vareser de la recoyida de los contenedores pasen a integrar la plantiya de Coxersa.

Orviz dixo que'l personal que quedó en Coxersa son na so mayoría conductores de los camiones. Veníen desempeñando solos esti añu'l so trabayu hasta qu'hai un añu Vareser decidió incorporar a peones adicionales como "recursu preventivu" y por seguridá.

Sicasí, la xerente de Coxersa esplicó que la compañía implementó midíes técniques nos últimos meses que permiten realizar la recoyida con un trabayador, como enantes. "Sicasí, Vareser nun llegó a prescindir d'esos trabayadores", comentó.

Coles mesmes, y en cumpliendo esti 1 d'abril col compromisu llegal de la subrogación, Coxersa despidió a los 25 peones que se contrataren como refuerciu y que s'entiende que yá nun facíen falta. Foi en base a una instrucción de trabayu interna validada polos servicios técnicos de la compañía pública.

"Como Vareser nun dio'l pasu de reimplantar esta sistemática, pues nos tocó a nós tomar la decisión nel ámbitu empresarial porque hai que recordar que Coxersa, anque ye una empresa pública, tien qu'actuar colos mesmos principios d'eficiencia qu'una privada; o si quiciabes entá mayores", declaró Orviz, que dixo que los trabayadores marchen cola correspondiente indemnización.

Contador
Asturianu ofrecido por