Actualizado 15/04/2009 22:09 CET

Daorje retira l'espediente de despidu a 103 trabayadores a cambiu de negociar un ERE temporal pa tola plantiya

UVIÉU, 15 d'Abril (EUROPA PRESS)

La compañia Daorje, auxiliar d'ArcelorMittal, va retirar l'Espediente de Regulación d'Emplegu, ERE, que contemplaba la estinción de 103 puestos de trabayu a cambiu de negociar col comité d'empresa un ERE temporal que diba afeutar a la totalidá de la plantiya, que supera los 500 trabayadores y que se va aplicar el 1 de mayu al 31 d'avientu.

Según esplicó a Europa Press el secretariu de política Industrial de CC.OO d'Asturies, Nicomedes Sánchez, Daorje yá tien en marcha un ERE temporal pa 161 trabayadores nel que, la vez que más trabayadores tuvieron regulares fueron 34. Dende l'entamu de la so aplicación, nel mes de xineru.

La compañía tomó esta decisión tres cerca d'ocho hores de negociación colos sindicatos y el comité d'empresa nel Serviciu Asturianu de Solución Estraxudicial de Conflictos, Sasec, lo qu'evita la fuelga indefinida que convocaren los trabayadores de magar esta madrugada.

La decisión llegó tres una negociación "mui dura", na que los mediadores del Sasec y el propiu director xeneral de Trabayu del Principáu, Antonio González, foi fundamental. "Entamamos el conceyu a les diez de la mañana y a les 13.00 hores nun había nengún tipu d'acordies", dixo Sánchez.

Sánchez afirmó que los sindicatos esperen que, nun siendo que la situación "empeore muncho cola parada d'un de los fornos altos de Veriña per parte d'ArcelorMittal", la empresa aplique l'ERE con asemeyaos criterios colos que tán aplicando l'actual, unviando a los emplegaos a casa sólo en momentos nos nun haya trabayu. Dixo amás qu'existe una comisión de siguimientu que "vino funcionando bien" y que va siguir faciéndolo.

Asturianu ofrecido por