El Gobiernu va proponer a la exvicepresidenta Carmen Calvo pa presidir el Conseyu d'Estáu

Archivo - La diputada del PSOE, exvicepresidenta primera del Gobierno y presidenta de la Comisión de Igualdad, Carmen Calvo.
Fernando Sánchez - Europa Press - Archivo
Publicado: lunes, 12 febrero 2024 19:52

MADRID, 12 Feb. (EUROPA PRESS) -

La exvicepresidenta Carmen Calvo arrenunció al so escañu nel Congresu pa ser la candidata del Gobiernu a presidir el Conseyu d'Estáu en sustitución de la exministra Madalena Valerio, con un nomamientu qu'anuló Xusticia.

L'arrenunciu al escañu adelantólo 'OkDiario' y fontes socialista confirmaron depués la propuesta del so nomamientu como presidenta del Conseyu d'Estáu.

Carmen Calvo, natural de Cabra (Córdoba) y catedrática de Derechu Constitucional, foi diputada del Congresu en trés etapes distintes: primero pola so Córdoba natal ente 2004 y 2011, depués volvió por Madrid con Pedro Sánchez ente 2019 y 2023, y nes últimes elecciones renovó escañu, pero agora por Granada.

La so trayectoria na Alministración principia na Junta de Andalucía como conseyera de Cultura nel Gobiernu andaluz de Manuel Chaves a lo llargo d'ocho años y en 2004 ye llamada a Madrid por José Luis Rodríguez Zapatero como ministra de Cultura.

Ye Pedro Sánchez quien la repesca en 2018 como vicepresidente nel so gobiernu monocolor del PSOE y depués na primer etapa del Executivu de coalición con Unidas Podemos.

Como vicepresidenta y depués como presidenta de la Comisión d'Igualdá, Carmen Calvo nun escondió les sos discrepancies col feminismu 'moráu' lideráu por Irene Montero, y criticó abiertamente la 'llei trans' hasta'l puntu de romper la disciplina de votu y astenese cuando'l PSOE votaba sí.

Contador
Asturianu ofrecido por