Mañueco enmarca'l debate sobre l'autonomía llionesa al pagu políticu d'un PSOE ensin "lideralgu" a UPL pola Diputación

Archivo - El presidente de la Junta, Alfonso Fernández Mañueco, en la jornada 'Encuentros en Castilla y León' organizada por El Norte de Castilla
JCYL - Archivo
Publicado: miércoles, 10 julio 2024 13:30

ARROYO DE LA ENCOMIENDA (VALLADOLID), 10 Jul. (EUROPA PRESS) -

El presidente de la Junta de Castiella y Llión, Alfonso Fernández Mañueco, enmarcó'l debate sobre l'autonomía llIonesa nel pagu políticu d'un PSOE "ensin lideralgu" a UPL pola Diputación de Llión.

Asina se manifestó sobre esti asuntu na so intervención nel Foru Autonómicu d'El Mundo 'La España Vertebrada' que se celebra con motivu del 35 aniversariu del rotativu, ellí aprovechó pa treslladar el so "respetu" a les identidaes de cada persona de Llión.

Sicasí, la situación xenerada sobre la moción que s'aprobó nel Plenu de la Diputación de Llión apoyada por PSOE y UPL p'avanzar na autonomía llionesa, el presidente llindóla al "pagu políticu" que tuvo que facer "quien perdió les elecciones" na Diputación, esto ye, el PSOE a UPL.

"Lo qu'hubo ye un llíu terrible que demostró que, per un llai, al PSOE abriéronse-y les cordures nesti ámbitu y, per otru, una falta de lideralgu de los socialistes perimportante", manifestó'l presidente.

"Respeto'l sentimientu de caún pero esta situación ye'l pagu políticu y una falta de lideralgu que fixo qu'oyéramos a cada dirixente dicir una cosa distinta, ye un espectáculu de debilidá del PSOE de Castiella y Llión", afirmó.

Contador
Asturianu ofrecido por