Una xuez de Barcelona anula una multa de tráficu porque la señal taba namás en catalán

Actualizado: miércoles, 18 julio 2018 18:12

BARCELONA, 18 Jul. (EUROPA PRESS) -

El Xulgáu de lo contencioso-alministrativu 8 de Barcelona anuló una multa de tráficu de 60 euros a una conductora qu'aparcó en zona de carga y descarga a la capital catalana porque la señal namás taba en catalán.

Según la sentencia, del 29 de xunu, recoyida por Europa Press, el Conceyu de Barcelona multó la conductora pola comisión d'una infracción leve del artículu 70.2x de la Ordenanza de Circulación el 26 de xunetu del 2016 pa "aparcar nuna zona de carga y descarga y vehículos comerciales".

La conductora presentó un recursu pela vía contenciosa alministrativa contra esta multa porque infringía l'artículu 56 de la Llei de Tráficu y del artículu 138 del Reglamentu Xeneral de Circulación al tar la señalización vial namás en catalán "xenerando indefensión a la recurrente para nun tar retulada en castellanu".

Defendía qu'estes normes preven "que les indicaciones escrites que s'incluyan o acompañen les plaques de señalización de les víes públiques y inscripciones van figurar n'idioma castellanu y, amás, na llingua oficial de la comunidá autónoma".

Per otru llau, el Conceyu argumentó que la señalización vertical, qu'amás inclúi pictogrames, taba "reforciada pola señalización horizontal propia de les zones de carga y descarga por estacionamientos temporales y/o universales, y que se trataba d'una señalización universal".

Sicasí, la xuez asume que l'artículu 56 Llei sobre Tráficu obliga al fechu que les indicaciones escrites de les señales "van espresase, polo menos, na llingua española oficial del Estáu" polo que'l Conceyu incumplió esta llei.

Asturianu ofrecido por