Agro.- La Generalitat convida productors i xefs a promocionar l'oli d'oliva per millorar la seva comercialització

Josep Maria Pelegrí, Conseller de Agricultura
GENERALITAT
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: miércoles, 4 mayo 2011 20:10

BARCELONA 4 May. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (Daam), Josep Maria Pelegrí, ha convidat prescriptors, productors i xefs a promocionar denominacions d'origen catalanes com l'oli d'oliva amb l'objectiu de millorar la seva comercialització.

"L'oli d'oliva és el producte estrella de la dieta mediterrània, ara patrimoni de la Humanitat, el nostre or líquid per situar-nos com a referent a tot el món de producció de productes que ens alimenten i ens aporten salut", ha argumentat Pelegrí durant la lliurament de Premis Denominacions d'Origen Catalanes d'Oli.

El recent desaparegut Santi Santamaría ha estat guardonat a títol pòstum per la seva contribució a la utilització de productes de proximitat i la seva defensa dels productors catalans, i també la cuinera Carme Ruscalleda.

Contenido patrocinado