Agro.- Veritas preveu facturar 21 milions el 2012, un 6% més

El director general de Veritas, SIlvio Elías
EUROPA PRESS
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: miércoles, 24 octubre 2012 16:09

BARCELONA 24 Oct. (EUROPA PRESS) -

La companyia d'alimentació ecològica Veritas preveu tancar l'exercici del 2012 amb una facturació que rondaria els 21 milions d'euros, un 6% més respecte al 2011, segons ha indicat el director general de la companyia catalana, Silvio Elías, durant la presentació d'un nou establiment situat al centre de Barcelona, al costat del Passeig de Gràcia.

Elías ha destacat "el compromís amb el territori" de l'empresa per oferir productes de proximitat i de qualitat a partir de més de 4.500 referències --de les quals, 400 són de la marca Veritas-- i més de 200 proveïdors, i ha avançat que l'empresa ecològica espera invertir al voltant d'un milió el 2013 per obrir nous locals.

Seguir amb l'expansió en territori català és una prioritat per a l'empresa, tot i que també es mostra interessada a incrementar la seva presència a les Illes Balears, i aconseguir entrar al mercat madrileny, el qual es resisteix en no trobar la ubicació adequada i perquè el consum ecològic no està tan consolidat com a Catalunya, tot i que Elías ha declarat que ara per ara no tenen intenció d'una expansió internacional, més enllà de la presència de Veritas a Andorra.

El nou local ha suposat una inversió de mig milió, té 350 metres quadrats i dóna treball a 11 treballadors, convertint-se en l'establiment número 25 de la firma ecològica, que se suma a la botiga en línia, inaugurada el setembre, i que ara mateix representa un 1% de les vendes totals.

La botiga situada al carrer Còrsega tindrà un nou servei basat en la comercialització de plats preparats, seguint la línia ecològica de la marca, pensat per als empresaris que es troben en un punt estratègic en què es concentren un gran nombre d'oficines a Barcelona, segons Elías.

COMPRAR MÉS BARAT

Veritas ha reduït en els seus deu anys d'història a l'entorn d'un 30% el cost del cistell del mercat entre les 100.000 famílies clients de l'empresa catalana, 70.000 d'elles assídues als seus establiments, una reducció que, entre d'altres motius, s'ha aconseguit gràcies a l'accés directe als productes del camp.

La companyia també col·labora amb 35 centres educatius de la ciutat de Barcelona i de la seva província per subministrar pa al voltant de 25.000 alumnes i professors, una experiència que ha qualificat de satisfactòria.

Contenido patrocinado