Codorníu presenta una campanya nadalenca més austera i pròxima al consumidor

Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: miércoles, 18 noviembre 2009 16:29

BARCELONA 18 Nov. (EUROPA PRESS) -

Codorníu presenta aquest any una campanya publicitària més austera que té com a protagonistes ciutadans corrents i està adreçada a diverses generacions de consumidors, pel qual han dissenyat un espot centrat en anuncis històrics i un altre en situacions quotidianes.

La presidenta del grup familiar més antic d'Espanya (17 generacions), Mar Raventós, ha destacat avui que la campanya del 2009 és "molt especial" perquè vol "celebrar la bona relació de Codorníu amb els seus consumidors", després de més de 450 anys d'història.

Amb el lema 'Encomanant felicitat des de 1551', la companyia vol fer èmfasi en el "diàleg amb el consumidor", fuig de la frivolitat i destaca "l'alegria de la celebració", segons ha explicat el director de màrqueting, Diego Lo Prete.

Per a aquest any, l'empresa de vins i caves acosta al públic la seva història publicitària a través d'una peça antològica de 45 segons, amb cartells modernistes, que pretén "tocar la fibra sensible", ha assenyalat Lo Prete. L'anunci sortirà a les pantalles dijous, però ja es pot veure a la pàgina web.

L'espot, de 30 segons, vol transmetre senzillesa, proximitat i emoció, a través d'un anunci en el qual els protagonistes són la família, els amics i els petits moments.

Preguntat sobre si aquesta proximitat amb el consumidor en època de crisi suposarà abaixar els preus, Raventós i Lo Prete han assenyalat que Codorníu té gammes a preus assequibles i 'premium' per cobrir totes les necessitats.

Aquesta austeritat en publicitat per la crisi és comuna en el sector. El seu competidor Freixenet, aquest any repetirà anunci per primera vegada, i un altre cop en les pantalles les "bombolles" seran les noies de l'equip espanyol de natació sincronitzada, capitanejades per Gemma Mengual.

Contenido patrocinado