Televés prevé unha facturación de máis de 210 millóns en 2009 e exportar o 50% de produto tecnolóxico en 2010

Actualizado: miércoles, 12 noviembre 2008 16:58

É a única empresa europea que fabrica sintonizadores de TDT e prevé servir máis de catro millóns de tomas ao ano

A CORUÑA, 12 Nov. (EUROPA PRESS) -

A empresa galega de telecomunicacións Televés prevé alcanzar unha facturación o próximo ano que supere os 210 millóns de euros e que podería chegar ata os 215 millóns, unha cifra que supón un aumento de máis de vinte millóns con respecto a este ano, que alcanzou unha facturación de 190 millóns.

Tal e como informou Jorge Lorenzo, director xeral adxunto de Televés, a súa expansión céntrase en converterse nunha empresa "europea global" a investigación da cal e produción desenvólvese en exclusiva en Galicia, pero que na actualidade conta cun ratio de exportación internacional do corenta por cento, que crecerá ata o cincuenta en 2010, segundo as súas expectativas.

Non obstante, Lorenzo recoñeceu que, por tratarse dunha empresa no volume de negocio da cal teñen unha grande importancia as instalacións de obras de vivendas de nova construción, a crise económica e inmobiliaria lles afectou e supuxo a redución de ao redor dun dez por cento de vendas neste sector, un feito que trataron de compensar coa exportación de sintonizadores de televisión dixital terrestre (TDT).

De feito, Televés é a única empresa europea que fabrica sintonizadores de televisión dixital terrestre, polo que esperan que esa diferenciación lles permita alcanzar unha importante presenza en Europa no próximo ano cun produto "mellor tecnoloxicamente e máis fiable" que os procedentes de Oriente, ao desenvolver un control interno da totalidade dos seus produtos.

Para iso, a empresa investiu dez millóns de euros na creación dun laboratorio de referencia para a autocertificación de Compatibilidade Electromagnética, que lles permite avaliar a calidade dos seus produtos sen ter que saír da comunidade autónoma e con capacidades como a de simular o movemento que experimentaría o produto nunha viaxe dende España ata Australia.

Ademais, o despregamento dixital ocupa xa o oitenta por cento do seu negocio, e pretenden servir ao mercado anualmente máis de catro millóns de tomas e máis dun millón de antenas DATR para a recepción do sinal da TDT. Así, nos últimos catro anos, a empresa abriu dúas novas empresas en Santiago, unha para a creación de equipamento de difusión e transmisión para realizar a cobertura da TDT, e outra para o deseño e a fabricación de equipamento á medida.

MEDIO AMBIENTE

No seu desenvolvemento, Televés dedica tamén un capítulo ao respecto do medio ambiente coa creación de aparatos que supoñen a inexistencia de radiacións na vivenda e aparatos reciclables. Ademais utilizan fontes de alimentación de tecnoloxía frías, que consumen e contaminan menos que as tradicionais.

Neste sentido, tamén defenden a utilización do cable coaxial, o que coloquialmente coñécese como o da televisión, que, ao seu xuízo, "é o que mellor preparado está" para a repartición de información". Así rexeitou o uso de tecnoloxía WI-FI nas vivendas porque non é fiable, nin san", se ben é o axeitado para grandes superficies, hoteis ou edificios públicos.

Televés na actualidade está presente en máis de oitenta países dos cinco continentes, conta con vinte empresas filiais industriais e de servizos, e máis de novecentos empregados e 53 patentes mundiais. Nos seus cincuenta anos de vida, son xa máis de 1.500 os produtos que lanzou ao mercado, todos eles relacionados coa televisión terrestre, tanto analóxica como dixital; a televisión por satélite e por cable; móbil e de alta definición; o equipamento de test de medida e os servizos de telecomunicacións para o fogar.

FUNDACIÓN GALICIA EMPRESA

Lorenzo fixo pública esta información no marco da segunda xornada de formación da Fundación Galicia Empresa, que naceu en 1993 coa intención de achegar o mundo da empresa e o da cultura de Galicia a través, esencialmente, da promoción do uso do galego. Trátase dunha entidade privada de interese público que se ocupa de impulsar a normalización do galego nas actividades empresariais, nas relacións laborais e na comunicación comercial, isto é, en todos os ámbitos.

As 52 empresas que agora conforman a FGE son compañías líderes, tanto nos seus respectivos sectores (farmacéutico, construción, enerxía, seguros, comunicación, vitivinícola, etc.) como dentro da economía galega e española. A súa intención non é elitista senón servir de modelo dende unha posición de prestixio. Juntas facturan máis de 6.000 millóns de euros e dan emprego a máis de 25.000 persoas.

Segundo os seus estatutos, a Fundación Galicia Empresa ten por finalidade a promoción, vertebración e divulgación da empresa galega como entidade específica, caracterizada pola súa vinculación á realidade socioeconómica e cultural de Galicia.

Ademais de normalizar o emprego do galego na empresa, investiga as características peculiares da empresa galega, do seu pulo e desenvolvemento e a estética diferenciadora dos seus produtos. Por último, comprométese a crear e fomentar centros de diálogo e de publicacións relativas á vinculación da empresa coa realidade económica, social e cultural de Galicia.