Sindicats de bombers forestals critiquen "mala gestió" de la Generalitat per derivar recursos als consorcis

Valencià
Sindicats dels bombers i bomberes forestals de la Generalitat, dependents de la Societat de Gestió Integral dels Servicis d'Emergències (SGISE), manifesten el seu descontentament enfront de la renovació, "un any més", per part del Consell, de les encomanes de gestió als consorcis de València i Castelló per una quantitat de 2,37 milions d'euros, amb un repartiment d'1.340.000 euros per al de València i 1.030.000 euros per al de Castelló.
col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press