Desmantellat un punt de venda de droga que operava com a associació o club de consum de cànnabis

Droga, diners i objectes intervinguts
GUARDIA CIVIL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 26 junio 2026 10:44

   CASTELLÓ, 26 Jun. (EUROPA PRESS) - -

   La Guàrdia Civil, en el marc de l'operació 'Gentleman', ha desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents a Benicàssim que operava presumptament sota l'aparença d'una associació o club social de consum de cànnabis i ha detingut a quatre persones per tràfic de drogues, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.

   La investigació va ser iniciada al desembre de l'any 2025 després de rebre diverses denúncies veïnals que alertaven d'una possible activitat relacionada amb el tràfic de drogues. A més, els agents van arribar a realitzar nombroses aprehensions de drogues a persones localitzades en els voltants de la suposada associació.

    Com a resultat de l'operació, el passat dia 19 de juny, prèvia autorització judicial, es va dur a terme una entrada i registre en el local on s'assentava l'organització criminal i es van intervenir 350 grams de marihuana, 250 grams d'haixix, bàscules de precisió, 328 euros, així com diversos objectes per al consum, preparació i distribució de la droga.

    Per part dels agents es va procedir a la detenció de quatre homes, amb edats compreses entre els 25 i els 34 anys, als quals se'ls atribuïx delictes de tràfic de drogues, associació il·lícita i pertinença a grup criminal. Les diligències instruïdes, juntament amb els detinguts i els efectes intervinguts, han sigut posats a la disposició de l'autoritat judicial competent.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press