ALACANT, 23 Jun. (EUROPA PRESS) -
Magic Costa Blanca es convertix en Magic Hotel Group amb l'objectiu de "marcar una nova etapa d'expansió geogràfica, transformació i compromís amb un turisme més humà, inclusiu i responsable", anuncia l'entitat en un comunicat.
L'evolució expliquen, "va molt més allà d'un canvi de nom: es tracta d'un nou posicionament estratègic que reforça els valors que han guiat la companyia des dels seus inicis, reflectits ara en una identitat visual i verbal renovades després d'un procés de rebranding desenvolupat junt amb la consultora Baud, empresa amb vora dos dècades d'experiència en estratègies de marca".
La denominació marca un horitzó d'expansió geogràfica "més enllà de la Costa Blanca", apunta l'empresa, que al·ludix al nou Magic Pirates Island o el futur nou Hotel Villa España, que obrirà pròximament com a "homenatge a la cultura nacional i símbol de l'equilibri entre disseny, entreteniment i llegat".
"Innovar és una constant i açò es plasma en projectes com la transformació de l'antiga Marina d'Or en Magic World, on, en esta segona temporada seguim implementant novetats (renovació a l'estiu de l'antic hotel Balneari d'Oropesa del mar amb un nou concepte 'Pontiana Thalasso Hotel'", afigen.