La Policia localitza al bebè sostret a Gandia i deté als pares i a una germana

Archivo - Arxiu - Un Agent de la Policia Nacional
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 10 julio 2026 10:33

   VALÈNCIA, 10 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional van localitzar anit al bebè de pocs dies sostret de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia i van detenir als pares i a una de les seues germanes, segons han confirmat a Europa Press fonts policials.

   La bebè, la tutela del qual té assumida la Generalitat, es trobava en el moment de l'arrest junt amb la germana també detinguda i la Policia manté obertes diverses línies d'investigació.

   La bebè va ser sostreta el dijous al matí de l'hospital i des d'un primer moment la Policia sospitava del pare, d'origen algerià. Els progenitors havien anat a visitar a la menor a l'hospital on estava ingressada després d'haver-hi donat positiu en cocaïna.

   En un moment determinat, la mare va alertar de la desaparició de la bebè i els agents de la Unitat d'Atenció a la Família i Dona (UFAM) van començar la recerca tant d'ella com del seu pare, qui tampoc estava ja en l'hospital.

   La Generalitat --en concret la Direcció territorial d'Alacant, d'on són els pares-- té assumida des d'ahir per desemparament la tutela de la nounada. La Direcció territorial va denunciar els fets.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press