Garamendi asegura qu'amenorgar la xornada va suponer "regalar" 12 díes de vacaciones pagaes a los trabayadores

Archivo - El presidente de la CEOE, Antonio Garamendi
Álex Zea - Europa Press - Archivo
Publicado: miércoles, 10 julio 2024 10:53

MADRID, 10 Jul. (EUROPA PRESS) -

El presidente de la CEOE, Antonio Garamendi, aseguró que l'amenorgamientu de xornada que'l Ministeriu de Trabayu y Economía Social quier "imponer" va suponer "regalar" por decretu cuasi 12 díes de vacaciones pagaes al añu a cada trabayador.

"Les empreses aguantemos el tirón y merecemos un respetu", dixo Garamendi na Asamblea de la CEOE de 2024, onde acusó al Ministeriu de Trabayu y Economía Social de "camudar les regles del xuegu".

Asina, volvió reprochar a la ministra de Trabayu y Economía Social, Yolanda Díaz, que quiera imponer un amenorgamientu de xornada y llevar el tiempu de trabayu de les 40 hores selmanales a les 37,5 hores, anque reconoció que CEOE "sigue dispuesta" a negociar, pero eso nun significa tener que dicir "siempre" que sí.

"Nun hai nada mas democráticu que dicir sí cuando quies dicir que sí y non cuando quies dicir que non", espunxo, al empar qu'indicó que lo contrario "nun ye democracia".

"Siguimos dispuestos a sentanos en toles meses de diálogu que faigan falta como fiximos estos 40 años, pero eso nun ye aceptar ultimátums", señaló.

Contador
Asturianu ofrecido por