AYUNTAMIENTO DE SIERO - Archivo
UVIÉU, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -
L'alcalde de Siero, el socialista Ángel García, volvió defender esti xueves la necesidá de externalizar el serviciu del agua. Esplicó que ye necesaria una inversión de 25 millones nunes infraestructures que tán obsoletes. A partir d'ende, esi dineru hai que pagalo. "Si non se externaliza y se faen les inversiones, el costu del serviciu va subir igual", dixo.
García dio estes esplicaciones nun plenu estraordinariu del Conceyu de Siero. El PP vio cómo se refugaba la so propuesta pa frenar l'alcuerdu sobre la externalización, pidir un nuevu informe y fomentar una mayor participación sobre esti asuntu.
L'Alcalde recordó a los 'populares' que munchos partíos del PP recurrieron a esa externalización. Tamién recordó a IX y Podemos qu'en consistorios onde gobiernen tamién cunten con compañíes privaes. Nel casu de IX refirióse a los conceyos de L.lena y Llangréu, nos que gobiernen y sigue la externalización del serviciu del agua.
Pa García, esti ye un asuntu que ye fácil criticar dende la oposición. "Pero otra cosa distinta ye gobernar", recordó a los ediles. "Ye bien fácil criticar, confundir como faen ustedes diciendo que too ta mal, pero ye bien difícil gobernar, bien difícil", aportunó.
Sía que non, García afirmó qu'anguaño l'agua nun va xubir en Siero. Y l'añu que vien tampoco, garantizó'l primer edil.