UVIÉU, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -
La Conseyería de Mediu Rural y Política Agraria invirtió 88.000 euros nel arreglu y meyora de dos caminos de Tapia de Casariego y Boal. En concreto, remató les obres del vial d'El Mazu, en Boal, al que se destinaron 45.465 euros, y les del que comunica Xarias y Riocabo, en Tapia de Casariego, con un presupuestu de 43.318 euros.
El titular d'esti departamentu, Marcelino Marcos visitó dambos caminos, que dan accesu a montes y finques agroganaderes y cuntaron con financiación propia del Principáu y del Fondo Européu Agrariu de Desenvolvimientu Rural (Feader).
En Tapia de Casariego, l'actuación consistió nel arreglu de los 1.550 metros d'un vial que sirve d'accesu a montes y a delles pistes resultantes de concentraciones parcelaries. La obra garantiza la correcta evacuación de les agües.
Pela so parte, la intervención en Boal incluyó l'arreglu y hormigonado de 144 metros de vial, asina como la construcción d'un nuevu sistema de drenaxe. Amás, la calzada enanchóse hasta los 3,30 metros.
Mientres la so visita a estos conceyos, Marcos señaló que Medio Rural va dedicar esta llexislatura 153.985 euros a la prevención de quemes forestales y el refuerzu d'infraestructures agraries en Tapia de Casariego y 259.599 en Boal.
Anguaño, Tapia de Casariego va recibir 38.496 euros y Boal, 64.899, tres de la xustificación de les actuaciones realizaes polos conceyos nesti ámbitu nos dos años anteriores.