A. Pérez Meca - Europa Press
MADRID/UVIÉU, 30 Ene. (EUROPA PRESS) -
El presidente del Gobiernu, Pedro Sánchez, llanzó un mensaxe a los familiares de les víctimes de los accidentes ferroviarios n'Adamuz (Córdoba) y Gelida (Barcelona) y aseguró que l'Estáu va siguir trabayando pa ufierta-yos respuestes y que "va llegar hasta'l final".
Estes declaraciones llegen un día dempués de la misa funeral n'Huelva polos 45 finaos nel accidente del 18 de xineru, al que Sánchez nun allegó. El presidente afirmó que nun van mirar pa otru llau y prometió meyores, "en tolo que tengamos qu'ameyorar".
Amás repitió que van dar acompañamientu a los que perdieron a un ser queríu pa qu'amás del dolor, nun tengan que que cargar tamién con una situación económica que-yos faiga sentise desamparaos. Sánchez fizo estes declaraciones al entamu de la so intervención nel actu 'Muyeres liderando la ONU del sieglu XXI', na Real Academia de Belles artes de San Fernando.
El xefe del Executivu treslladó de nuevu'l ciñu de la sociedá española y del Gobiernu. Amás dixo ser consciente de que les palabres nunca son suficientes y polo tanto "solo queda'l compromisu y l'acción".
"Les instituciones nun van dexar soles a les víctimes, tampoco a les families, nun vamos escaeceles, vamos tar al so llau güei, mañana y tol tiempu que faiga falta", concluyó.