Seis organizaciones firmen un manifiestu con reclamaciones pa la Llei de Montes, que'l PP va llevar a la Xunta

El diputado 'popular' Luis Venta acompañado de representantes de las seis asociaciones agrarias.
EUROPA PRESS.
Publicado: jueves, 9 mayo 2024 12:43

UVIÉU, 9 May. (EUROPA PRESS) -

Les organizaciones agraries Unión de Campesinos Asturianos (UCA), Asturias Ganadera, Asaja Asturias, Unión Rural Asturiana (URA), COAG Asturies y la Unión de Sectoriales Agrarias de Asturias (Usaga) firmaron un manifiestu coles sos reclamaciones en materia de quemes pa la reforma de la Llei de Montes. Nesi sentíu, el PP va presentar enmiendes onde asumen les mesmes.

La reforma de la Llei de Montes, impulsada por PSOE y IX, va debatise esti miércoles na Xunta Xeneral y busca adaptar la normativa autonómica a los cambios que se producieron cola estatal.

Sicasí, les principales organizaciones agraries asturianes reclamen que, anque l'adecuación sía necesaria, esto nun suponga "más prohibiciones, sanciones y infracciones". Por eso, reclamen que los planes anuales contra les quemes tengan en cuenta la participación social y que, en cuenta de prohibir la quema de rastroxos, se caltenga la situación actual onde esta ta supeditada a les correspondientes autorizaciones.

Per otru llau, reclamen que les repoblaciones forestales non suxetes a autorización sían infracción grave namás cuando la superficie supere les dos hectárees. Amás, insisten en que les sanciones pol incumplimientu repetíu de los llabores de caltenimientu de finques y montes tamién tien que tener en cuenta la superficie.

P'acabar, proponen vincular la graduación de la infracción a la xeneración de daños nel monte y que s'habilite una franxa de seguridá alredor de les viviendes onde la falta de caltenimientu pueda ser sancionable.

En rueda de prensa acompañáu de representantes de les seis asociaciones, el diputáu popular' Luis Venta destacó que la propuesta de reforma de PSOE y IX básase "n'infracciones y castigu" con un "enfotu recaldatoriu", polo que'l PP presentó enmiendes basaes nestes reclamaciones. "Nun son enmiendes caprichu, nin partidistes, son p'ameyorar una llei que tal como ta agora va ser lesiva pa los intereses xenerales del mediu rural y d'Asturies nel so conxuntu", sentenció'l diputáu.

Contador
Asturianu ofrecido por