UVIÉU, 8 Ene. (EUROPA PRESS) -
La dirección Xeneral de Vivienda del Gobiernu asturianu aprobó una nueva resolución del Bonu Arriendu Xoven (Bono Alquiler Joven), per aciu la cual concédense ayudes al arriendu a 138 mozos, con una inversión total de 730.580,06 euros. La cuantía más habitual foi de 6.000 euros, l'importe máximu previstu pol programa.
La resolución tamién recueye la denegación de 140 solicitúes por non cumplir los requisitos establecíos na convocatoria, asina como el desistimiento de 97 solicitantes que nun completaron el procesu.
El Bonu Arriendu Xoven tien como oxetivu facilitar l'accesu a una vivienda n'arriendu y sofitar la emancipación de la población moza. Pal so desenvolvimientu, el Principáu cunta con un presupuestu global de 11,1 millones, procedente de fondos estatales, tres de l'ampliación de creitu aprobada nel 2023.
Esti presupuestu distribúyese de forma plurianual y dexa resolver les solicitúes per aciu un procedimientu abiertu y de concesión directa, al traviés de socesives resoluciones, hasta l'escosamientu de los fondos disponibles.
Les ayudes tán dirixíes a persones xóvenes d'hasta 35 años, con nacionalidá española o residencia llegal n'España, que sían titulares -o tean en condiciones de suscribir- un contratu d'arriendu de vivienda o d'habitación y cunten con ingresos regulares dientro de les llendes establecíes na convocatoria.
El programa inclúi una ayuda de 250 euros mensuales, mientres un máximu de dos años, siempre que la renta del arriendu nun supere los 600 euros mensuales nel casu de vivienda completa o los 300 euros nel arriendu d'habitación.
La resolución, publicada nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA) del pasáu llunes día 5 de xineru, va poder recurrise dientro de los plazos llegalmente establecíos.