Grupo Folerpa e unha empresa alemá desenvolverán unha liña de produtos orientada a fabricar asentos para automoción

Europa Press Galicia
Actualizado: jueves, 16 abril 2009 14:43

SANTIAGO DE COMPOSTELA 16 Abr. (EUROPA PRESS) -

O Grupo Folerpa e unha sinatura alemá desenvolverán unha nova liña de produtos innovadores de aplicación na construción de asentos para a automoción a raíz dun acordo selado a través da Enterprise Europe Network e favorecido polo Centro de Innovación e Servizos de Galicia (CIS Galicia).

Nun comunicado, este centro dependente da Consellería de Innovación e Industria informou de que no acordo interviron cinco axentes de tres países vinculados á rede europea de apoio as pequenas e medianas empresas.

Esas cinco entidades foron a empresa alemá propietaria da tecnoloxía, o nodo da Enterprise Europe Network no país teutón, o centro tecnolóxico do Grupo Folerpa e a súa factoría portuguesa, así como o CIS Galicia.

O centro galego e o alemán trasladaron a Folerpa a información sobre os novos produtos e as mostras dos mesmos e, a continuación, ambas as dúas sinaturas reuníronse para selar un acordo. Na actualidade ambas as dúas empresas traballan na fabricación dos prototipos que permitan a adaptación dos produtos da compañía teutoa ao proceso produtivo do grupo galego.

Copo dedícase á fabricación e comercialización de artigos de escuma de poliuretano, de produtos sintéticos e plásticos destinados á industria da automoción. O grupo galego, que iniciou a súa actividade en 1969 coa fabricación de escuma de poliuretano en bloque continuo, conta con centros de produción implantados en España, Portugal, Brasil e Cuba.

O seu centro tecnolóxico dispón de medios para reproducir as condicións de fabricación de poliuretano moldeado e do equipamento de deseño, medida e ensaio necesario para definir e validar os seus desenvolvementos antes de presentalos ao cliente ou transferilos ás compañías industriais do grupo.

A Enterprise Europe Network é unha rede integrada por unhas 600 organizacións e 4.000 profesionais de 40 países que pretende promover dende unha perspectiva local a innovación e a competitividade das pymes comunitarias.

Contenido patrocinado