Armengol assegura que "el model turístic est molt consensuat" i que "qui no est" en aquest dileg "és el PP"

Turistes en la terminal d'arribades en l'Aeroport de Palma.
Turistes en la terminal d'arribades en l'Aeroport de Palma. - EUROPA PRESS
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 1 octubre 2019 12:41


PALMA DE MALLORCA, 1 Oct. (EUROPA PRESS) -

La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha assegurat aquest dimarts que "el model turístic est molt treballat i consensuat" a Balears, i que "els que no estan" en aquest dileg "són els de el PP". "Si volen, que se sumin", ha postillat.

"Els convido a que es tranquillitzin i a que treballin pel bé del país", li ha dit Armengol al portaveu del PP, Biel Company, en el transcurs d'una pregunta parlamentria durant la sessió de control al Govern al ple.

Armengol ha insistit que el Govern aposta "per l'equilibri, la sostenibilitat i la qualitat" del turisme, "a diferncia del que es feia abans, que només es premiava la quantitat". També ha subratllat el treball per la diversificació i l'allargament de la temporada.

Igualment, la presidenta ha destacat l'augment de la despesa turística i la millora de les condicions dels treballadors a través dels convenis collectius. També ha celebrat que estan "afrontant la crisi de Thomas Cook des de l'acord i el dileg, com sempre s'hauria d'haver treballat en aquesta Comunitat".

Per la seva banda, el president del PP balear, Biel Company, ha avisat a Armengol de la caiguda de la facturació del sector serveis i de la inversió en construcció, i ha retret a Armengol que "no fan política, es deixen portar per la corrent".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado