Durán anuncia que el PP demanarà la dimissió de Noguera en el ple de Cort per "atrinxerar-se en el seu despatx"

La portaveu del PP a l'Ajuntament de Palma, Margalida Durán
PP BALEARES
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 19 febrero 2019 14:24

   PALMA DE MALLORCA, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La portaveu del PP a l'Ajuntament de Palma, Margalida Durán, ha anunciat que els 'populars' portaran al Ple de Cort la dimissió de l'alcalde de Palma, Antoni Noguera, "per atrinxerar-se en el seu despatx" en relació a la querella interposada per Fevitur per la prohibició del lloguer turístic en plurifamiliars de Palma.

   Així s'ha expressat Durán en una roda de premsa en la qual ha criticat la "doble vara de mesurar" dels partits del Pacte dins Cort, en referncia a PSOE, MÉS i Podem, en ser "incapaos d'aplicar-se el seu propi llistó moral".

   En aquest sentit, Durán ha recordat que els 'Acords pel Canvi' preveuen la posada a la disposició del crrec a l'avaluació d'una comissió de seguiment i ha afirmat que la seva creació "no els consta" a la vegada que ha subratllat que el codi tic del Pacte "és un exemple de la gestió de bones paraules i fets contraris".

   "És la primera vegada que la ciutat té al seu mxim representant imputat, el PP és coherent i respecta la presumpció d'innocncia, per la qual cosa si segueix o no com a regidor ho ha de decidir el seu partit, per el que és inqüestionable és que no pot continuar com a mxim representant de la ciutat", ha etzibat Durán.

   A més, la 'popular' ha assenyalat que Noguera est imputat per un delicte de prevaricació per "la presumpta fabricació d'un informe per vestir una decisió política, una cosa molt llunyana de la persecució política a la qual alludeix Noguera" i ha censurat que l'esquerra "únicament respecta les decisions judicials quan afecten a altres partits".

   En la mateixa línia, Durán ha censurat la política d'habitatge a Palma en considerar que "no s'ha fet absolutament res" i ha referit a l'"eliminació del programa Palma Habitada, la renúncia a construir pisos socials a l'antiga presó i als inexistents avanos en la construcció de 830 habitatges a Son Busquets".

"IMPOSICIÓ DEL CATAL"

   D'altra banda, Durán ha criticat la licitació del servei de dinamització lingüística per a promoció del catal en barriades com les de Pere Garau, Camp Redó, Son Roca o Son Cladera per 81.000 euros.

   "Estem davant l'ensim contracte ideolgic de la legislatura, és evident que Pere Garau, Camp Redó o Son Roca tenen altres prioritats que no són les de la imposició del catal".

   Finalment, Durán ha anunciat que el PP presentar una proposició en el proper ple en la qual instar Cort a "paralitzar el procés de licitació per atemptar contra els principis de lliure elecció de la llengua i equitat".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado