Catalá considera que la relació de govern amb Vox "progressa adequadament"

Archivo - Arxiu- Imatge d'arxiu de l'alcaldessa de Valncia, María José Catalá (PP), i la primera tinent d'alcalde, María José Ferrer San Segundo (PP), observant al portaveu de Vox i segon tinent d'alcalde, Juanma Badenas.
EDUARDO MANZANA/EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 24 mayo 2024 16:21

   VALNCIA, 24 May. (EUROPA PRESS) -

   L'alcaldessa de Valncia, María José Catalá (PP), ha considerat aquest divendres que la relació amb el seu soci de govern a l'Ajuntament d'aquesta ciutat, Vox, "progressa adequadament". "No destaca, no necessita millorar. Anem a deixar-ho en progressa adequadament", ha dit en allusió al sistema d'avaluació acadmica usat fa anys en l'mbit educatiu.

    Catalá s'ha pronunciat d'aquesta manera durant la seua participació en la trobada 'Som +' organitzat pel diari Les Provincias, preguntada per com van les seues relacions amb Vox en l'executiu municipal. "En termes educatius, jo posaria un progressa adequadament", ha afirmat la primera edil.

    "No li diria necessita millorar. Hem eixit del necessita millorar, estem caminant cap al progressa adequadament. Tampoc els puc dir que tinguem un destaca", ha afegit María José Catalá. Després d'aix ha exposat que així era com es qualificava quan ella anava al collegi: "necessita millorar, progressa adequadament i destaca".

    "No destaca, no necessita millorar, anem a deixar-ho en progressa adequadament", ha concls respecte a la relació entre el PP i Vox en l'equip de govern que presideix en la capital valenciana.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press