Iberdrola supera els 2.000 punts de recarrega públics en funcionament a la Comunitat Valenciana

Hub de recarrega d'Iberdrola
IBERDROLA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 16 febrero 2026 17:23

   VALÈNCIA, 16 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Iberdrola ha superat els 2.000 punts de recarrega públics en funcionament a la Comunitat Valenciana, dels quals aproximadament la meitat estan en la província d'Alacant, més de 800 a Valencia i Castelló s'acosta als 200.

    La companyia ha aconseguit la xifra d'11.000 punts de recarrega operatius a Espanya, després de posar en funcionament més de 2.500 punts el 2025, la qual cosa suposa un creixement del 30% sobre l'any anterior i més del 25% sobre totes les noves instal·lacions realitzades en l'últim any a Espanya.

   D'esta manera, concentra ja el 22% de la infraestructura pública disponible, la qual cosa la consolida com "la xarxa de recarrega més extensa del país", segons expressa Iberdrola. Igualment, l'empresa defensa que mentre la xarxa espanyola s'ha incrementat un 10%, fins a aconseguir els 50.000 punts de recarrega operatius a tancament del 2025, segons Aedive, la xarxa de la pròpia de la companyia ha crescut a un ritme major que el propi mercat nacional.

   Així mateix, la companyia espera superar prompte la xifra dels 11.000 punts en funcionament ja que ara mateix es troben unes 2.500 unitats en fases d'instal·lació i engegada.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià