Investiguen l'apunyalament d'un home de 35 anys a Burjassot

Archivo - Arxiu - Nota De Premsa: "La Policia Nacional Deté A Set Joves Després d'Una Renyina On Un Home Va quedar Inconscient"
POLICÍA NACIONAL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 23 mayo 2024 18:57

   VALNCIA, 23 May. (EUROPA PRESS) -

   La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 35 anys ocorregut aquest dijous en la localitat valenciana de Burjassot, segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

   Els fets han ocorregut en la vesprada d'aquest dijous i, després de tenir coneixement dels fets, fins al lloc del succés s'han desplaat patrulles de la Policia Nacional i mitjans sanitaris.

   El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgncies (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU, l'equip mdic del qual ha assistit a un home de 35 anys que presentava ferida per arma blanca. Posteriorment, ha sigut traslladat a l'Hospital La Fe de Valncia.

   La Policia Nacional, per la seua banda, ha obert una investigació per a esclarir les circumstncies de l'ocorregut, han detallat fonts de la investigació.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià