Rober Solsona - Europa Press - Archivo
ALACANT, 3 Abr. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha valorat el descens de 3.998 persones aturades menys al març que el mes anterior, i ha destacat que es tracta del "millor mes de març des del 2008" a la Comunitat Valenciana.
Així s'ha manifestat aquest dimecres el cap del Consell en declaracions als mitjans de comunicació a l'Aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández, en ser preguntat per les xifres d'atur, que se situen en 323.334 aturats a la Comunitat Valenciana.
"És el millor març des del 2008, amb quasi 4.000 persones el que ha baixat l'atur a la Comunitat Valenciana. Més en les dones, que és una bona notícia; no només en el turisme, una altra bona notícia; també en la indústria i en l'agricultura, bona notícia", ha ressaltat Mazón.
Així mateix, ha destacat que la major caiguda d'aturats s'ha produït a la província d'Alacant, amb Alacant 2.134 aturats menys, que considera que és important "per la seua especial capacitat turística". "És un altre motiu més per a demostrar que necessitem cuidar el turisme, un altre motiu més que demostra que el nostre turisme està tornant a la Champions League i que cal cuidar-ho, entre altres coses, amb la segona pista de l'aeroport", ha sostingut.