ALACANT, 2 Jun. (EUROPA PRESS) -
Salvament Marítim ha rescatat el cadàver d'un catxalot de 15 metres de llarg albirat al sud de l'illa de Tabarca, segons han assenyalat a Europa Press fonts de l'organisme.
Els fets van ocórrer diumenge, quan a les 08.50 hores un buc pesquer va avisar de l'albirament del cetaci sense vida a la deriva a 1,5 milles al sud de l'enclavament. El Centre de Coordinació de Salvament Marítim a València va mobilitzar la Salvamar Leo per a efectuar el rescat.
A més, va avisar de la troballa la Universitat de València (UV), que va comunicar la intenció de realitzar una necropsia a l'animal. Posteriorment, el cadàver del catxalot, el qual va ser trobat encara en bon estat, va ser remolcat fins al Port d'Alacant.