Aguirre dimite de tolos sos cargos por nun vixilar "a Ignacio González: siéntome traicionada"

Esperanza Aguirre dimite de los sos cargos
EUROPAPRESS
Actualizado: lunes, 24 abril 2017 19:15


MADRID, 24 d'Abril (EUROPA PRESS)

La presidenta y vocera del PP nel Conceyu de Madrid, Esperanza Aguirre, anunció esti llunes que presenta la so dimisión de tolos sos cargos públicos por "nun vixilar a Ignacio González" cuando year vicepresidente de la Comunidá de Madrid.

N'aguardando casi dos minutos ante los micrófonos en silenciu esperando a que-y dieren pasu pa entamar la declaración ante los medios y cola mirada bien emocionada, Aguirre empezó señalando que se siente "traicionada" y "engañada".

P'Aguirre, l'autu y la prisión de González nun son una prueba definitiva", pero demuestren qu'ella nun vixiló "tolo que debía". "Por eso dimito del cargu políticu qu'ostento, como conceyala y vocera, un cargu nel que m'asitiaron los ciudadanos de Madrid colos sos votos", recordó.

Aguirre, arrodiada del so núcleu de confianza y de conceyales como Pedro Calvo o Begoña Larraínzar, esplicó que la so "manera" de concebir la política llévala a asumir la responsabilidá por nun vixilar más al expresidente de la Comunidá. "Por nun descubrir antes, lo qu'agora, dempués d'años d'investigación descubrió la Guardia Civil y el xuez", añadió.

Emocionada, Aguirre recordó que González foi una persona de la so "máxima confianza". "Conocílu nos años 80, nel Conceyu, onde year funcionariu por oposición". Relató que lu nomó subsecretariu del Ministeriu de Cultura y Educación, y dempués, yá non con ella, foi subsecretariu d'Estáu d'Alministraciones Públiques ya Inmigración.

Como presidenta de la Comunidá de Madrid nomólu vicepresidente. "En dellos momentos, dellos medios señaláronlu como somorguiáu n'asuntos que podríen ser calificaos d'incorrectos", polo que-y pidió esplicaciones, y dió-yles "en privao de manera detallada", siguió.

Esperanza Aguirre "indicó que la corrupción ye un tema central de la política española y nun ye abondo l'acción de la xusticia, siempre rigurosa, pero demasiao lenta pa les lexítimes esixencies de el españoles".

P'Aguirre, los ciudadanos "tienen derechu a esixir" que los políticos asuman "toles" sos responsabilidaes "sin dilaciones y sin escuses". "Y tengo como norma de conducta nun refugar les mios responsabilidaes", acabó.

Asturianu ofrecido por