Barbón cree que si Mercedes Fernández (PP) busca coaliciones electorales ye porque sabe que nun va ganar

ADRIÁN BARBÓN (FSA) Y JOSÉ MARÍA PÉREZ  (PSOE GIJÓN)
EUROPA PRESS
Actualizado: lunes, 21 mayo 2018 17:44

"Si empezamos con mieos, mal vamos", afirma'l dirixente socialista

XIXÓN, 21 May. (EUROPA PRESS) -

El secretariu xeneral del de la FSA, Adrián Barbón, vio "sorprendente" que la presidenta del PP n'Asturies, Mercedes Fernández, a un añu de les elecciones autonómiques y locales, intente confeccionar coaliciones, dalgo qu'al so xuiciu fai porque sabe que "nun va ganar"

Barbón, con too, dixo tener "respetu absolutu" por tolos representantes políticos, incluyida Mercedes Fernández. Asina lo manifestó, en rueda de prensa nel Conceyu de Xixón, acompañáu col portavoz socialista municipal, José María Pérez, col qu'enantes aconceyó.

"Si empezamos con mieos, mal vamos", remarcó'l dirixente socialista, qu'apostó por defender "opciones, idees y proyectos ensin mieu y con cercanía a los ciudadanos".

Sobre l'alvertencia de la presidenta 'popular' del riesgu que supondría p'Asturies un "duu Barbón-Ripa", bromió con que nun piensa dedicase a la música. Xunto a eso, ironizó con que sería muncho más creíble que se lu intente presentar "como un deportista d'élite que como un radical".

Asina, apuntó que si Fernández (PP) velu más a la izquierda ye por que ella va asitiéndose "más a la derecha a una velocidá de vértigu", según él, nun bracéu por llograr una posición cada vez más a la derecha estrema.

Y ye que pa Barbón el debate ta nel centru derecha, a lo qu'añadió que "la guerra de tribus" a la que s'enfrente esta ye cosa d'ellos. Ye más, cree que si Fernández (PP) trata de cerrar aliances enantes de les elecciones ye por si depués fuera otra distinta a la que propón. Pa él, tán nuecleándose los mensaxes más conservadores y mesmo bromió con que Foru llega a ser el más moderáu de toos.

Al so xuiciu, la líder asturiana del PP ta intentando inyectar "llerza" y por eso namás fala de futuros pactos de Gobiernu. "Allá cada cual", remarcó, pa dexar claro que nel PSOE nun tán debatiendo sobre pactos de gobiernu o futuru, sinón del programa y mensaxe que quieren llevar a los ciudadanos y inxertalo nel proyectu que tienen los socialistes para la rexón. Un proyectu que quieren llevar "con humildá y convencimientu" a la ciudadania pa ganar.

Asturianu ofrecido por