Defensa diz que l'Armada fizo "usu proporcionao de la fuerza" con Greenpeace

Morenés justifica la actuación de la Armada en Canarias
EUROPAPRESS
Actualizado: miércoles, 19 noviembre 2014 16:48


MADRID, 19 de Payares (EUROPA PRESS)

El ministru de Defensa, Pedro Morenés, xustificó esti miércoles l'actuación de l'Armada nel incidente con Greenpeace el pasáu sábadu n'agües de Canaries, dao qu'aseguró que fizo un "usu proporcionao de la fuerza", exerciendo les funciones que tien atribuyíes pola llei y polos convenios internacionales "soscritos per España".

"L'Armada cumplió col so deber d'evitar la comisión de fechos presumiblemente delictivos per mediu del usu proporcionao de la fuerza", manifestó Morenés en respuesta a una pregunta de la diputada socialista Patricia Hernández, qu'acusó al Gobiernu de "mentir" y d'utilizar a les Fuerces Armaes pa "defender los intereses d'una empresa multinacional".

Según esplicó'l ministru na sesión de control nel Congresu, el buque de perforación 'Rowan Renaissance', perteneciente a la empresa Repsol, "tenía l'autorización del Executivu pa realizar trabayos de prospección n'agües internacionales nes qu'España ostenta derechos soberanos sobre la plataforma continental".

El barcu de l'Armada 'Relámpago', señaló Morenés, esplegóse pa control y vixilancia de la zona d'esclusión d'una milla de diámetru que s'estableció p'asegurar los llabores de navegación y prospección, pero denunció que Greenpeace "violó" esa zona de seguridá y "inoró" les instrucciones pa que la abandonara y que dempués intentó abordar el 'Rowan Renaissance'.

DELLES VERSIONES

Sicasí, la diputada del PSOE afirmó que nengún artículu de la Constitución "pon al Exércitu a defender los intereses d'una empresa multinacional", y acusó al Gobiernu de "mentir" sobre la manera nel que resultó firida la moza activista italiana de la ONG.

El Gobiernu y el grupu ecoloxista cúlpense mutuamente de ser los causantes de les firíes que sufrió la moza, a la que tuvieron que desagospiar a un hospital, por mor de les hélices d'alguna de les llanches. Ambos garanticen que les sos llanches nun fueron les culpables porque tienen les hélices protexíes.

"Coles prospecciones en Canaries al Gobiernu marchó-y el norte, el sur, l'este y l'oeste. La so mayoría absoluta nun-yos da derechu a comprometer el futuru de Canaries, a inorar y despreciar a la comunidá científica de Canaries y a les instituciones de les isles, a supeditar los intereses de Canaries a los de Repsol y muncho menos reprimir protestes pacífiques", sorrayó Hernández.

Asturianu ofrecido por