Dos firíos leves en Málaga tres una avalancha de persones al pasu de la procesión del Cautivu

Estampida en la procesión del Cautivo
TWITTER/ JOSEF DOREY
Actualizado: martes, 11 abril 2017 10:26


MÁLAGA, 11 d'Abril (EUROPA PRESS)

Dos persones resultaron firíes leves dempués del ábanu que se produxo esta madrugada al pasu de la procesión d'El nuesu Padre Jesús Cautivu, según informaron a Europa Press fontes del sistema Emerxencies 112 Andalucía.

El 112 recibió delles llamaes pasaes les dos de la madrugada alertando de qu'había xente corriendo hacia delles cais nel entornu de la plaza d'Uncibay, unos dicíen qu'escucharen ruios fuertes y la estampida provocó munchu nerviosismu ente les persones que taben na zona.

El conceyal de Seguridá del Conceyu de Málaga, Mario Cortés, esplicó a Europa Press qu'al paecer prodúxose una engarrada en dalgún puntu de cai Carretería, ente'l final del cortexu procesional del Cautivu y l'entamu del de la Virxe, y prodúxose una estampida de persones.

"La xente, frutu de la histeria colectiva de los momentos en que vivimos, tien mieu y equí prodúxose una idea equivocada, hubo comentarios desafortunaos y la sensación ye que pasaba daqué", caltuvo, añadiendo qu'inclusive los mesmos que s'engarraron, al ver a tanta xente correr, "tuvieron de salir corriendo".

Cortés señaló qu'hubo un cúmulu de noticies incorrectes" y que nin hubo disparos nin detonaciones como s'escuchó dicir a la xente. La Policía sí activó'l protocolu correspondiente por engarradiella por arma blanca pero intentó aselar a la xente en comprobando que nada de lo que se taba diciendo yera verdá.

La estampida duró unos 20 minutos, precisó'l conceyal, que consideró "bien acertáu" que la Policía volviera pidir a los músicos del Cautivu que tocaren les marches pa volver a la normalidá.

La Policía Nacional tamién ta investigando qué provocó la estampida y desconoz de momentu'l motivu exactu de la mesma, precisaron fontes policiales a Europa Press.

Asturianu ofrecido por