La familia desahuciada por error en Xixón denuncia l'allanamientu de la casa

Actualizado: miércoles, 25 febrero 2015 16:01


XIXÓN, 25 de Febreru (EUROPA PRESS)

La familia xixonesa de la cai La Mancha desahuciada por error ratificó esti miércoles nel Xulgáu la so denuncia polo que consideren un allanamientu de morada y acosu a la so intimidá, y pol que piden que los desquiten por daños y perxuicios. Asina lo confirmó a Europa Press l'home del matrimoniu, Jaime Fernández.

Fernández cree que'l fallu pudo debese a que nel portal hai una doble numberación, al cambiase hai un añu en tola zona denominada 'les Mil quinientes', anque calcó en que nel so buzón nunca llegó nenguna notificación a nome d'otra persona de nengún bancu.

Coles mesmes, dixo vivir esi episodiu de la so vida con "total impotencia", y más porque tovía tardaron seis hores en poder entrar na so casa y nin siquier saben qué bancu executó l'embargu nin de quién foi l'error. "Prestábame enterma de quién ye'l culpable y que tuviera a lo menos una sanción", señaló, n'añediendo que'l casu yá ta en manes de la so abogada.

"Púnxeme na piel d'aquéllos a los que-yos pasa esto", comentó sobre los desahucios, de la qu'esplicó que foi una vecina la que los punxo n'alerta sobre'l tema. La vecina, al ver a la Policía y qu'había xente na vivienda del matrimoniu afectáu, que tien una neña de 19 meses y un neñu de nueve años, preguntó si entraren a robar, a lo que-y dixeron que se trataba d'un desahuciu.

Esta alcontró al traviés del Facebook la peluquería de la muyer y llamóla p'avisala. Según Fernández, los executores del desahuciu llegaríen sobre les 11.00 hores y ellos una hora más tarde, pero yá nun había naide. Eso sí, la pesllera taba cambiada y nun podíen entrar.

Fernández llamó entós a la Policía Llocal y tamién al so bancu, por si hubiera dalgún tracamundiu. Sicasí, la so entidá bancaria confirmó-yos que nun fueren ellos y que too taba "al día". Destacó que son xente humilde pero qu'afortunadamente van pagando los recibos.

Asturianu ofrecido por