La Fiscalía opónse a indultar a los policíes condenaos pol chivatazu

Actualizado: martes, 21 octubre 2014 15:10

MADRID, 21 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

La Fiscalía de l'Audiencia Nacional opúnxose al indultu solicitáu pol exxefe superior de Policía del País Vascu Enrique Pamies y l'inspector José María Ballesteros, condenaos a una pena d'un añu y mediu de prisión y cuatro d'inhabilitación por dar el chivatazu a ETA que se produxo nel chigre 'Faisán' d'Irún (Guipúzcoa).

Nun escritu firmáu pol fiscal xefe Javier Zaragoza, el Ministeriu Públicu considera que la condena impuesta a ambos axentes nun resulta "despropocionada", teniendo en cuenta la naturaleza y circunstancies de la infracción cometida.

Nel so pidimientu d'indultu, el comisariu Enrique Pamies recordó que consagró "tola so vida a esaniciar" el terrorismu, participando na desarticulación de más de mediu centenar de comandos etarres, grupos de 'kale borroka' y marques socesores de Batasuna. Ello ye que tuvo un papel preponderante na desencriptación de los 'papeles de Susper', que llevaron a la detención de más de 150 persones en delles operaciones.

Tanto él como Ballesteros punxeron de relieve que dedicaron tola so vida a la llucha antiterrorista y sacrificaron la so vida familiar y personal al bien común y a la desapaición del terrorismu.

La so condena, confirmada pol Tribunal Supremu, a un añu y mediu de cárcel y a cuatro d'inhabilitación por un delitu de revelación de secretos, alcuéntrase suspendida a la espera del resolución de la so solicitú d'indultu. A ambos consideróselos culpables del chivatazu a la rede d'estorsión d'ETA, que se produxo nel chigre 'Faisán' d'Irún el 4 de mayu del 2006.

Asturianu ofrecido por